top of page

POVRATI I REKLAMACIJE

Pravila povrata i reklamacija

 

  1. Povrat novca vršimo isključivo na račun ili način plaćanja s kojeg je primljena uplata.

  2. U slučaju plaćanja pouzećem, povrat novca vrši se isključivo na IBAN vlasnika narudžbe.

  3. Povrat se vrši nakon što je prodavatelj zaprimio i pregledao vraćeni proizvod (ako je primjenjivo).

  4. Povrat se može tražiti u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda, osim ako nije drugačije navedeno.

  5. U slučaju odustajanja od narudžbe za koju je uplata već primljena, molimo da nas obavijestite što je prije moguće kako bismo započeli postupak povrata.

  6. Kupac snosi troškove dostave za povrat proizvoda, te ti troškovi nisu uključeni u povrat novca.

  7. Povratom se vraća isključivo iznos narudžbe, ne i troškovi dostave.

  8. U slučaju pogrešne uplate (npr. uplata s tuđeg računa), molimo da nas kontaktirate odmah radi dogovora o povratu.

  9. Povrat novca izvršavamo u roku od 14 dana od dana zaprimanja vraćenog proizvoda ili potvrde o odustajanju od narudžbe.

  10. Povrat novca neće biti izvršen dok se ne razjasne svi detalji oko uplata i narudžbi.

  11. Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju putem kontakt forme ili e-maila.

Povrat proizvoda

 

 Kupac ima pravo vratiti kupljene proizvode bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. Da bi ostvario pravo na povrat, Kupac mora obavijestiti Trgovca putem e-maila ili telefona te ispuniti obrazac za povrat koji će dobiti na zahtjev. Proizvodi moraju biti neupotrijebljeni, neoštećeni i u originalnom pakiranju s priloženim računom ili potvrdom o kupnji. Troškove povrata snosi Kupac, osim u slučaju kada je povrat uzrokovan pogreškom Trgovca ili oštećenjem proizvoda tijekom dostave. Nakon primitka vraćenih proizvoda i provjere njihove ispravnosti, Trgovac će izvršiti povrat uplaćenog iznosa na račun Kupca u roku od 14 dana.

 

Reklamacije

 

 Kupac ima pravo na reklamaciju u slučaju da isporučeni proizvod ima nedostatke, ne odgovara opisu, ili je oštećen. Reklamaciju je potrebno podnijeti u roku od 8 dana od dana primitka proizvoda, uz priloženu fotografiju oštećenja ili nedostatka, račun te kratak opis problema. Reklamacije se podnose putem e-maila ili telefona. Trgovac će nakon zaprimanja reklamacije kontaktirati Kupca radi dogovora o zamjeni proizvoda, povratu novca ili drugom odgovarajućem rješenju, u skladu sa zakonskim propisima. U slučaju odobrene reklamacije, Trgovac snosi troškove povrata proizvoda i slanja zamjenskog proizvoda.

 

Kontakt za povrate i reklamacije

 

Za sve upite vezane uz povrate i reklamacije, Kupac se može obratiti Trgovcu putem sljedećih kontakata: - E-mail: nakitdgfantasy@gmail.com - Telefon:  00385997474172

bottom of page