POVRATI I REKLAMACIJE
Pravila povrata i reklamacija
-
Povrat novca vršimo isključivo na račun ili način plaćanja s kojeg je primljena uplata.
-
U slučaju plaćanja pouzećem, povrat novca vrši se isključivo na IBAN vlasnika narudžbe.
-
Povrat se vrši nakon što je prodavatelj zaprimio i pregledao vraćeni proizvod (ako je primjenjivo).
-
Povrat se može tražiti u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda, osim ako nije drugačije navedeno.
-
U slučaju odustajanja od narudžbe za koju je uplata već primljena, molimo da nas obavijestite što je prije moguće kako bismo započeli postupak povrata.
-
Kupac snosi troškove dostave za povrat proizvoda, te ti troškovi nisu uključeni u povrat novca.
-
Povratom se vraća isključivo iznos narudžbe, ne i troškovi dostave.
-
U slučaju pogrešne uplate (npr. uplata s tuđeg računa), molimo da nas kontaktirate odmah radi dogovora o povratu.
-
Povrat novca izvršavamo u roku od 14 dana od dana zaprimanja vraćenog proizvoda ili potvrde o odustajanju od narudžbe.
-
Povrat novca neće biti izvršen dok se ne razjasne svi detalji oko uplata i narudžbi.
-
Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju putem kontakt forme ili e-maila.
Povrat proizvoda
Kupac ima pravo vratiti kupljene proizvode bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. Da bi ostvario pravo na povrat, Kupac mora obavijestiti Trgovca putem e-maila ili telefona te ispuniti obrazac za povrat koji će dobiti na zahtjev. Proizvodi moraju biti neupotrijebljeni, neoštećeni i u originalnom pakiranju s priloženim računom ili potvrdom o kupnji. Troškove povrata snosi Kupac, osim u slučaju kada je povrat uzrokovan pogreškom Trgovca ili oštećenjem proizvoda tijekom dostave. Nakon primitka vraćenih proizvoda i provjere njihove ispravnosti, Trgovac će izvršiti povrat uplaćenog iznosa na račun Kupca u roku od 14 dana.
Reklamacije
Kupac ima pravo na reklamaciju u slučaju da isporučeni proizvod ima nedostatke, ne odgovara opisu, ili je oštećen. Reklamaciju je potrebno podnijeti u roku od 8 dana od dana primitka proizvoda, uz priloženu fotografiju oštećenja ili nedostatka, račun te kratak opis problema. Reklamacije se podnose putem e-maila ili telefona. Trgovac će nakon zaprimanja reklamacije kontaktirati Kupca radi dogovora o zamjeni proizvoda, povratu novca ili drugom odgovarajućem rješenju, u skladu sa zakonskim propisima. U slučaju odobrene reklamacije, Trgovac snosi troškove povrata proizvoda i slanja zamjenskog proizvoda.
Kontakt za povrate i reklamacije
Za sve upite vezane uz povrate i reklamacije, Kupac se može obratiti Trgovcu putem sljedećih kontakata: - E-mail: nakitdgfantasy@gmail.com - Telefon: 00385997474172